قایق

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

قایق

طرح طلوعی زیبا،بر صفحه ی قایقم خالیست...

سفر میکنم و به جستوجوی خودم میگردم...

آنقدر باور دارم که اگر طوفان هم به پا شود،ساعت ها

بی هراس شنا میکنم...

خدایا...

مشق عشقی که برایم گذاشته ای را

این بار از حفظ مینویسم اما...

شکایتی دارم.چرا تمام نمیشود؟...

پایان این مشق،همان ابتداست...

باز هم خودم را مرور میکنم

شاید میان این همه خط فاصله،تک نگاهی را جا گذاشته باشم...

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت11:49---18 دی 1392
همه خزون ها
همه ابری ها
همه بارونی ها


ستاره A
ساعت18:19---24 آبان 1392
عالى بود مرررررررررررررررر30

احسان
ساعت13:55---19 آبان 1392
خیلی قشنگ بود مرسی

ريحانه
ساعت12:59---11 آبان 1392
خيلي زيبا بود خودتون نوشتين اين ها را؟؟
پاسخ:آره عزیزم همونطور که گفتم کپی نیست و خودم همشونو نوشتم


معراج
ساعت12:00---7 آبان 1392
سلام آبجی
خیلییییییییییی قشنگ نوشتی


سحر
ساعت10:39---7 آبان 1392
بسیار زیبا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:, ] [ 10:13 ] [ محیا ] [ ]