امروز چه با عجله میگذرد!

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

امروز چه با عجله میگذرد!

میخواهم از ثانیه ها عبور کنم... 

حیف که شلوغی تیک تاک ساعت مرا از عبور باز میدارد...

ایستاده ام و به فردای بی انتها،نگاهی گذرا می اندازم...

                                  "به کجا چنین شتابان؟"

چه عمقی مرا به بهت دیروز فرو برده که امروزم را نامردانه با خودم قسمت میکنم!

صدای سکوت شب مرا از خواب طولانی چند ساعته ام بیدار میکند...

و چه مهربان مرا بیاد فردا می اندازد...

میخواهم بایستم و ساعت ها "بیدار" بمانم...

شاید طلوع فردا را با چادر نمازم قسمت کنم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

سعید محمدی
ساعت22:24---4 آبان 1392
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری بازم به من سر بزن خوشحال میشم

دریا
ساعت18:30---1 آبان 1392
سلام عزیزم وبت حرف نداره

مطالبت جالبن عزیزم

به منم یه سر بزن
پاسخ:سلام دریا جان. مرسی که سر زدی عزیزم...من همیشه به وب قشنگت سر میزنم عزیزم


معراج
ساعت11:23---1 آبان 1392
سلام محیا جان
خیلی زیبا بود


سحر
ساعت11:22---1 آبان 1392
سلام گلم
عالی بود@} ;-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, ] [ 11:8 ] [ محیا ] [ ]