میم مثل من

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

میم مثل من

جدالیست میان من و "من"...

مدت هاست سکوت آشفته ی باران،مرا بیاد فردا می اندازد...

خدایا...

می خواهم بنشینم و ساعت ها ترا صدا کنم...

ماه پشت ابرهای تیره و تار،چه واژگون میتابد

وقتی حرفی برای گفتن ندارد...

ساعت ها،چشمانم به آسمان خیره میشود...

و به دنبال "من"میگردد!!

خود را نمیابم...

نکند میان ابرها،من هم با ماه،"گم شده ام"؟

یا بال هایم قدرت پرواز را به سقوط ترجیح دادند؟...

سردرگم واژه های تو خالی کلمات مبهم بارانم

فقط یک کلمه میگویند: ببار

نمیتوانم هجاهایش را بخش کنم...

هزاران معنی در ذهنم به دنبال جمله میگردند

و چه ساده با سکوت،آوا میسازند...

و "من"...

چه آرام خودم را میابم...

و چه مغرورانه غرور را به دور دست می اندازم

 

 



نظرات شما عزیزان:

لیدا
ساعت10:09---30 مهر 1392
چقدر زیبا و پر محتوا

neda
ساعت17:21---29 مهر 1392
salam azizam ALI BOOD

نفـــــــــرت
ساعت14:03---29 مهر 1392
سلام ممنون ك بم سر زدي وب تو هم خيلي عاليه خيلي خوشــــــــــــم اومد.به اين وبم هم يه سر بزن

سحر
ساعت9:54---29 مهر 1392
من جا موندم؟؟
عزیزم آهنگ وب قشنگه


معراج
ساعت9:52---29 مهر 1392
دشمنت شرمنده
بخدا جدی گفتم مطالبت حرف ندارن


معراج
ساعت9:51---29 مهر 1392
آبجی یه سوال:چطوری اینقدر قشنگ مینویسی؟؟؟
پاسخ:دیگه شرمنده نکن


سمانه
ساعت9:49---29 مهر 1392
سلام عزیزم
وبت عالیه
مطالبت حرف نداره
خیلی زیبا مینویسی فک کنم همه با من هم عقیده باشن


معراج
ساعت9:11---29 مهر 1392
سلام آبجی
خیلی قشنگ مینویسی موفق باشی


سحر
ساعت9:09---29 مهر 1392
سلام محیا جونم
عالی بود استاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, ] [ 8:33 ] [ محیا ] [ ]