✿إِنَّآ أَعْطَیْنَـکَ الکَوْثَرَ✿

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

✿إِنَّآ أَعْطَیْنَـکَ الکَوْثَرَ✿

چادر خاکی خود را روی ماسه های بی جان کربلایت جا گذاشتم...

و دلم را در آن پوشاندم تا فقط تو آن را ببینی...

چقدر آسان روز رسیدن فرا میرسد...

وقتی که با پای پیاده مسیر راهت طی شود...

هنگامه ی دیدن بین الحرمین، قلبم چه خسته از کار می ایستد...

و آسمان...

آشفتگی ناله های مادرت را در کربلای تشنه، با کلامی از قرآن، سیراب میکند...

وقتی که فقط کوثر، ساقی عاشقانت باشد، دل دیگر چه میخواهد جز تشنگی؟...

اربعین سرور و سالار شهیدان تسلیت...

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:16---8 دی 1392
امار وبت تو حلقم ابجی

مرد همیشه آبی
ساعت16:46---2 دی 1392
آپم

شهرام
ساعت12:36---2 دی 1392
خدایا وقتی ازم گرفتی و بهم بخشیدی فهمیدم

معادله زندگی :

نه غصه خوردن واسه نداشته هاست

نه شاد بودن واسه داشته ها!


لیلی
ساعت11:51---1 دی 1392
تو عزیز خواهی ماند حتی اگر فاصله ها نگاهت را از من دور کند

خانم مهندس
ساعت18:42---30 آذر 1392
سلام

یلدات مبارک

وبلاگت عالیه
پاسخ:ممنونم


معراج
ساعت18:06---30 آذر 1392
سلام آبجی

عالی بود.قلمت حرف نداره

راستی قالب جدید مبارک...یلدا هم مبارکههههههههههه


پاسخ:سلام مرسی ممنون.یلدا مبارک


باران
ساعت14:44---30 آذر 1392
به اولین دانه ی برفی که از سرای شما بگذرد خواهم سپرد که با هزاران گل یاس به شما بگوید:"یلداتان مبارک"...
پاسخ:یلدای شما هم مبارک عزیزم


مهتاب
ساعت11:53---30 آذر 1392
شب یلدات پر از مهربونی
پاسخ:مرسی عزیزم :) همچنین


نگار
ساعت10:58---30 آذر 1392
عالی بود محیای مهربونم


پاسخ:مرسی عزیز من


ذاکر
ساعت8:51---30 آذر 1392
سلام. تغییرات زیبا و مجذوب کننده ای رو انجام دادید. موفق باشید.

شهاب الدین
ساعت21:13---29 آذر 1392
زبان حال حضرت زینب(س)به روایت سید حمید رضا برقعی:دلی در خون نشسته دوست داری؟بگو قلبی شکسته دوست داری؟تو را ای عشق,بی سر دوست دارم..مرا با دست بسته دوست داری؟
پاسخ:بسیار زیبا بود ممنون


T
ساعت12:58---29 آذر 1392
سالارزينب حسين جان !

بسيار زيبا بود.

مادرياس

دست عباس

حسين خداي احساس

دستگيرت باشد(نويسنده: پرواز)


پاسخ:خیلی ممنونم. منم همین آرزوی زیبا رو برای شما دارم


مرد همیشه آبی
ساعت10:45---29 آذر 1392
قالب جدید مبارک
پاسخ:مرسی


سحر
ساعت10:23---29 آذر 1392
راستی گلم قالبت خیلی نازه
پاسخ:مرسی سحر جونم


سحر
ساعت10:22---29 آذر 1392
فدات بشم محیا جونم... خیلی زیبا بود
پاسخ:خدا نکنه عزیزم..ممنونم


مهتاب
ساعت10:21---29 آذر 1392
عالی بود گل من
پاسخ:ممنونم عزیزم


محدثه
ساعت10:05---29 آذر 1392
سلــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــام ممنون که به وبم اومدی بازم سر بزن
بابای


sepanta
ساعت23:37---28 آذر 1392
عالیه
ممنون


باران
ساعت22:28---28 آذر 1392
سلام محیای عزیزم واقعا عالی بود

قلمت سبز



راستی قالبت محشره
پاسخ:سلام باران گلم.ممنونم عزیز دلم


لیلی
ساعت17:13---28 آذر 1392
مرسی نفسم لینک شدی
پاسخ:مرسی گلم


مسعود
ساعت16:16---28 آذر 1392
باسلام

اپ جدیدت خیلی زیبا بود

من ک حسابی لذت بردم

بازم بهم سر بزن

منم همین الان اپ کردم

اگه بیای خوشحالم میکنی

اگه اومدی رد پاتو ب جا بذار

راسی منم با اقتخار لینکت کردم


پاسخ:ممنونم


پروانه
ساعت14:01---28 آذر 1392
زیباست محیا جان
پاسخ:مرسی دوست گلم


حمید رضا
ساعت13:01---28 آذر 1392
از وقتی یادمه آقا ابالفضل (ع) رو یه طور دیگه ای دوست داشتم و دارم... نمی دونم چرا... نه مثل خیلیا زیاد به خوابم اومده، نه خودم مثلاً با چشمام چیزی ازشون دیدم... و به قول معروف معجزه ی دیداری خودم صریح ندیدم... اما... همیشه می دونم که دست خیلیا رو گرفته و می گیره... و نمیدونم چندبار گفتم یا ابالفضل و دستمو گرفته و خودم نفهمیدم... مشکل دقیقاً همین جاست... خیلیامون دنبال صریح دیدن یه معجزه یا نشونه ایم... حتی تا مرز اینکه ایشون برامون ماشین هم بخرن و بیارن در خونه مون بذارن و برن، یا برامون خونه بخرن، یا هیچ کاری نکنیم و ایشون مواظبمون باشن و ... از این قبیل... میخوام بگم : آقاجون... فداتون بشم که این همه کار برام کردین و من ندیدم، شما بزرگواری و من یه بنده ی کور... مثل همیشه که طوری که ندیدمت دستمو گرفتی، دستمو بگیر... ابعین یادواره ی یه همچین انسان های بزرگیه... که ندیده و بی منفعت شخصی عاشقشونیم... درود و صد درود بر این نوع عشق... که شما عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) دارید... احسنت بر این دلای عاشق... که نه راه هوسی هست... نه به خاطر چشمداشت به کسی... درود و بارها درود... نوشته تون بسیار قشنگ و بسیار قشنگه... ببخشید با حرفام خسته تون کردم... می خواستم بگم : اهل بیت خودِ عشقن... نماد ادب، عشق، محبت، و هرچی خوبه توی دنیا... ......... سپاس از پیشنهاد و نظر زیباتون... حتماً از کربلا و اربعین خواهم نوشت... بازهم معذرت...
پاسخ:آفرین به شما...خواهش میکنم. خوندن نوشته هایی که از خدا و امامان و پیامبرامون باشن خستگی نداره مث یه زنگ تفریحه. ممنون بابت حضورتون


امیر
ساعت11:49---28 آذر 1392
سلام...

متن بسیار زیبایی بود احسنت به شما.

اربعین امام حسین (ع) تسلیت.

یادمون باشه یه روز قبل اربعین، اربعین آقا اباالفضل هست
پاسخ:مگه میشه از امام حسین حرف زد و از برادر با وفاشون چیزی نگفت؟از اسوه ی وفا-مهربانی و... هر چی خوبیه تو دنیا..آهنگ وبم هم در وصف ساقی بی دست آقا اباالفضل (ع) هست...


m
ساعت11:42---28 آذر 1392
سلام محیاجان.

خیلی زیبابود

قالب جدیدت هم قشنگه
پاسخ:سلام مهناز جان. خیلی ازت ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, ] [ 11:0 ] [ محیا ] [ ]