یا حسین(ع)

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

یا حسین(ع)

سرمه ی راهت را به چشم کشیدیم و در طواف رسیدن به تو، خدایی شدیم...

معنی عشق را نمیدانستیم و با شناختنت؛ عاشق شدیم...

چه رازی در استواری سرو خمیده جا مانده، که بی حسابمان می کند از هر فکری؟...

و چه سوزی در ذکر نامت نهفته، که بی قرار عطرت میشویم ای دلتنگ غریب...

فرشته ها، فرش میکنند کوچه ها را، بس که راه رسیدن به تو، راهبندان است...

و نام تو برچسب میشود بر بالای هر دفتر انشایی، هر جا که سخن از "لاله" باشد...

راه نزدیکت غبطه ی کعبه میشود و دیدن روی زیبایت مارا، مکه نرفته، حاجی میکند...

ای ابر! این بار هم بغض گلویت را نشکن!

بگذار تشنه به کربلای دل برسیم...

"اربعین آقا امام حسین(ع) تسلیت"

 

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت14:57---11 دی 1392
لایک


مسعود
ساعت15:17---8 دی 1392
یاحسین



sara
ساعت22:49---4 دی 1392
سلام بسیار زیبا بود افرین محیا جون

تـــــــــــــــــــــــــــــــرنم ظهور
ساعت13:16---3 دی 1392
به نام حق

سلااااااااااااااااااام

آقا یا الله خسته نباشید

امیدواریم خداوند ما را از مخلصین درگاه خودش قرار دهد
پاسخ:الهی آمین


T
ساعت23:12---26 آذر 1392
يا حسين اي مصباح هدي واي سفينه نجات ! نامت زيبا وآرام بخش ويادت مونس جان! جانم به فدايت !!

Kh
ساعت22:01---26 آذر 1392
يا حسين كويت زيباترين پنجره باز شده به سمت خداست!

ومن مهاجرهميشگي كوي توام !

مرا درياب!!!
پاسخ:آمین


باران
ساعت19:03---25 آذر 1392
ممنونم لینک شدی...موفق باشی

مجید
ساعت1:56---25 آذر 1392
سلام وبت قشنگه.لایک داره. به کارت ادامه بده.

من لینکت میکنم منو لینک کن لطفا مرسی .

موفق باشی
پاسخ:ممنونم.شما هم لینک شدی


ذاکر
ساعت0:17---25 آذر 1392
سلام آبجی عالی بود
پاسخ:ممنون :)


باران
ساعت22:14---24 آذر 1392
ای ابر! این بار هم بغض گلویت را نشکن!



بگذار تشنه به کربلای دل برسیم...



من هم به شما تسلیت میگم...فوق العاده بود
پاسخ:ممنونم عزیزم


شهاب الدین
ساعت21:19---24 آذر 1392
سالها از عاشورا و اربعین گذشته و هنوز تا همیشه راز اربعینت سوال بی جواب من است.هنوز در هر زیارت اربعینی که میخوانم,به دنبال آنچه در عاشورایت جا گذاشته‌ام میگردم.چه رازی است در این چهل روز سرگشتگی و دلدادگی که پرچمهای عزا به احترام بانوی صبر و پیامت به تمام قامت منتظر ایستاده‌اند و تا این شکوه مقاومت و پایداری سر بر آستان مقدست نساییده,به خود اجازه فرود نمیدهند.این همان راز غربت و غم شام غریبان است که تا همیشه بغضش بر تاریخ سنگینی خواهد کرد...

مرد همیشه آبی
ساعت20:16---24 آذر 1392
منتظر پست جدید هستیم

از طرف جمعی از هواداران
پاسخ: :)


حمید رضا
ساعت17:09---24 آذر 1392
چقدر غریبم اربعینی که کربلای تو نباشم... دلم پر می زند برای یک نگاه... نگاهی از چند قدم مانده به تو... نگاهی به بالا... به حرم امن تو ... مولای من............................................*........... .. درود بر شما... حس خوبی داره این آهنگ وبتون و البته این نوشته ی زیباتون... درود بر شما... دلتون پاکه ... ما رو هم دعا کنید لطفاً... سپاس از حضور و نظرای پر لطف و ادبیتون...
پاسخ:تشکر.التماس دعا


مهتاب
ساعت15:15---24 آذر 1392
سلام.چرا انقدر دیر آپ میکنی؟

راستی دارم ی وب میسازم اگه یه روزی درست شد آدرسشو میگم لینکم کنیا
پاسخ:سلام.من که خیلی تند تند آپ میکنم عزیز.حالا اگه یه روزی وبتو ساختی منم با افتخار لینکت میکنم گلم


سحر
ساعت12:10---24 آذر 1392
عزیزم تو با این قلم خوبی که داری، شعر هم میگی؟خیلی دوست دارم شعراتو بخونم البته اگه شعر میگی
پاسخ:آره عزیزم.بیشتر غزل میگم...ولی شعرهام خیلی واسم با ارزشن جاهای خیلی خاص ثبتشون میکنم نه اینجا...ممنونم از لطف همیشگیت سحر جون


پروانه
ساعت11:33---24 آذر 1392
اربعین امام عزیز رو به تو و دوستات تسلیت می گم

ريحانه
ساعت11:01---24 آذر 1392
خيلي زيبا وصف كرده بودي فدات شم.عالي بود
پاسخ:ممنونم عزیز دلم


لیلی
ساعت10:32---24 آذر 1392
تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم

من را به من نبودن محکوم نکن!

من همانم که درگیر عشقش بودی!

یادت نمی آید!؟ من همانم!

حتی اگر این روزها هردویمان بوی بی تفاوتی بدهیم!


پاسخ:خیلی غمگین بود عزیزم


مهتاب
ساعت10:06---24 آذر 1392
عالی بود محیا جونم.


پاسخ:مرسی عزیزم


صلواتی
ساعت3:19---24 آذر 1392
خوبه

احسان
ساعت12:19---23 آذر 1392
لایک داره مرسی

سحر
ساعت12:13---23 آذر 1392
به تو هم تسلیت گلم

واقعا عالی نوشتی
پاسخ:ممنونم سحر جون...رفت حاجی به طواف حرم و باز آمد //ما به قربان تو رفتیم و همانجا ماندیم .../قربون امام مهربونمون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 آذر 1392برچسب:, ] [ 10:47 ] [ محیا ] [ ]