خـــــدا را از یـــادتـــــــ نــــــــبر

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

خـــــدا را از یـــادتـــــــ نــــــــبر

خداوند می فرماید: بنـــده ام را دوستـــــ دارم و یکـــــ دم از او غافل نــــمی شوم

حتی اگـــر او لحظــــه ای بیـــاد من نباشد...

خیره در نگاه تو ماندم شاید به دلم مجال فرود دهی ...

و من در مهربانی امن تو سقوط کنم ...

دلم بغضی میخواهد که پر از حس درهم فــراموشـی باشد...

منهــای دنیـــا ! 

لا تُقنِتوا مِن رَحمَه اَلله " از رحمت خدا نا امید مشو "

دلم بالی میخواهد به بلندی آسمان ...

و به کوتاهی راه رسیدن به تو ...

دلم قلبی میخواهد به وسعت حریم امن کبریایت...

که خدا - خدا گفتنم را فقط تو خریدار باشی

و من در رواق همین گوشه، بنشینم و آرامم تو باشی...

"به قول معروف که میگن: خدایا! تو همان مشترک مورد نظری که همیشه در دسترسی."

< از دل نوشتم... امیدوارم به دل بنشیند >

 



نظرات شما عزیزان:

☂ پســــرک بــــــارانــﮯ ☂
ساعت15:22---11 بهمن 1392
سلام آبجی خوبی؟ ممنونم که به من سر زدی وبت خیلی باحاله اگه مایلی تبادل لینک کنیم؟ منتظر حضور گرمت هستم
پاسخ: سلام داداشی، لینک شدین مرسی


☂ پســــرک بــــــارانــﮯ ☂
ساعت15:08---11 بهمن 1392
سلام آبجی خوبی؟
ممنونم که به من سر زدی وبم خیلی باحاله اگه مایلی تبادل لینک کنیم؟
منتظر حضور گرمت هستم


شهرام
ساعت10:31---17 دی 1392
نه تو می مانی
و نه اندوه و نه
هیچیک از مردم این آبادی…
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند…
لحظه ها عریانند
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز


مسعود
ساعت15:17---16 دی 1392
باسلام
از حضور سبزت دروبم سپاس گزارم
بازم اون سمتا بیا
منتظرت هستم
منم اپم


ذاکر
ساعت18:58---15 دی 1392
مثل همیشه جالب و بی نظیر

big like
پاسخ:مرسی داداشی


لیلی
ساعت9:42---14 دی 1392

خدای من !

مگر نه اینكه از عشق خودت قلب هایمان را زنده كردی؟

پس چگونه میخواهی از عشقم دور بمانم

در حالیكه خودت از رگ گردن به معشوقت نزدیكتری......



باران
ساعت14:13---13 دی 1392
کدام جمعه دعا مستجاب خواهد شد



سـوار صـاعـقـه پـا در رکـاب خـواهد شد؟



کدام جمعه ز تاثـیـر تـابـش خورشـیـد



دلی که یخ زده از غصه ، آب خواهد شد . . . ؟




پاسخ:خیلی زیبا بود باران جان :)


سحر
ساعت11:25---13 دی 1392

پاسخ: :)))


سحر
ساعت11:24---13 دی 1392
چــــــشــــــــم
پاسخ:چشمت بی بلا اجی


سحر
ساعت11:21---13 دی 1392
محیا جونم اپ کن دیگه

دلم خیلی تنگه
پاسخ:سلام عزیز دلم. تاثیر جمعه ست هنوز که غروب نشده!! اگه دانشجویی یا محصل برو درستو بخون تا نه حوصله ت سر بره نه دلت تنگ گل من


امیر
ساعت11:00---13 دی 1392
سلام محیا خانم

واقعا عالی بود

نوشته هاتون دلنشینه موفق باشید و همیشه شاد
پاسخ:سلام.خیلی ممنونم لطف دارین


لیلی
ساعت1:05---13 دی 1392
به سلامتی پسری که رفیقش گفت: اونورو ببین!

گفت من به عشقم قول دادم چش چرونی نکنم.

گفت : نه رفیق اونورو ببین !

اون پسره کیه با عشقت ... ؟!


لیلی
ساعت1:05---13 دی 1392
به سلامتی پسری که رفیقش گفت: اونورو ببین!

گفت من به عشقم قول دادم چش چرونی نکنم.

گفت : نه رفیق اونورو ببین !

اون پسره کیه با عشقت ... ؟!


شهرام
ساعت22:28---12 دی 1392
آب ، عشق است

رود می شود

سرود می شود

می رود به ریشه می رسد

شاخه ها ، پر از چراغ می شوند

سبزه ها ، سلام می کنند

کوچه ها ، کوچه باغ می شوند.


peyman
ساعت1:44---12 دی 1392
آپمم دوست خوبم البته نه با یه داستان یه واقعیت بهم سربزن

peyman
ساعت1:43---12 دی 1392
زیبا بود ممنون
پاسخ:ممنونم


خديجه
ساعت22:08---11 دی 1392
ميگن بارون مظهردلتنگي است ببين با دلم چه كردي كه داره برف مياد؟!!!باامام رضاادركني!!

معراج
ساعت16:00---11 دی 1392
سلام آبجی

فوق العاده بود مثل همیشه
پاسخ:مرسی داداش


مهتاب
ساعت15:45---11 دی 1392
سلام گل من

واقعا عالی بود
پاسخ:مرسی عزیزم


سحر
ساعت15:26---11 دی 1392
سلام محیای نازنینم

تک تک نوشته هات به دل میشینه گلم

بازم عالی
پاسخ:سلام سحر گلم. ممنونم عزیزم


حمید رضا
ساعت15:23---11 دی 1392
الهى...! از روى آفتاب و ماه و ستارگان شرمنده ام ، از انس و جان شرمنده ام، حتى از روى شیطان شرمنده ام که همه در کار خود استوارند، و این سست عهد ناپایدار............................................ ....... درود بر شما.. درود بر شما و دل نوشته ی بسیار زیبای خداییتون... خدا همدم تمام لحظه هاتون... بی شک خدا دوست شماست که گفتن از خدا رو ترجیح میدید به گفتن و نوشتن از خیلیا و خیلیا... درود...
پاسخ:سلام خیلی ازتون ممنونم شما لطف دارین


شهاب الدین
ساعت0:01---11 دی 1392
وإذ قال ربك للملئكة إني جاعل في الأرض خليفة قالوا أتجعل فيها من يفسد فيها و يسفك الدماء و نحن نسبح بحمدك و نقدس لك قال إني أعلم ما لا تعلمون
در داناییت شکی نیست,اما به گمانم اندکی از علم غیبت را به فرشتگانت بخشیده بودی...چه خوب وصف این روزهای زمین را میکردند...و ما چه آسوده و سرخوشیم...بی خیال تو و جانشنیت...


باران
ساعت22:33---10 دی 1392
محیا جان محشری

حرفات به دلم میشینه...عالی بود عزیزم



قالبت زیباست
پاسخ:ممنونم باران عزیزم. فدات شم


zeinab
ساعت16:25---10 دی 1392
محیا جان وب قشنگی داری لینکت کردم عزیزم....
پاسخ:مرسی عزیزم شما هم لینک شدی


مسعود
ساعت15:12---10 دی 1392
باسلام

اپ جدیدت حرف نداشت

من ک حسابی لذت بردم

از حضور گرم و سبزت در وبم سپاس گزارم

منم تازه اپیدم حوصله پست های منو داشتی ی سر بزن


پاسخ:سلام خیلی ممنونم. حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, ] [ 14:2 ] [ محیا ] [ ]