خــــــــدایا..."یه دلنوشته ی کوتاه"

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

خــــــــدایا..."یه دلنوشته ی کوتاه"

ای باران! بس است... دیگر نبار!

بگذار صدای خودم را بشنوم!

و در میان این همه، هم همه، راهم را طولانی نکنم...

و آشوب آسمان را دلیل دلگیری زمین ندانم...

خدایا...

آسودگی خیالم را، دلیل با تو بودنم بدان!

چه عاقبتی دارد این دل، که تسبیح بندگی را میخواند با ساز زیبای مهربانیت...

و چه زیباست، عالم تنهایی... وقتی که فقط تو باشی و من...

خدایا!

چه رازیست در سکوتت...

صدایم را که میشنوی، دلم میخواهد پرحرفی کنم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

پرنيان
ساعت22:32---17 دی 1392
خيلي قشنگ بوووووووووووووووووود
پاسخ: مررررسی


مسعود
ساعت15:16---8 دی 1392
لایک


حمید رضا
ساعت12:47---28 آذر 1392
... و ... خدا حس قشنگی است که با من همه وقت... دست ملموس پر از آرامش... روی قلبم دارد.......................................... درود بر شما... افسوس که اوقات خاصی خدا برامون پررنگ میشه، اگه همیشه پررنگ ترین رنگ زندگیمون باشه، خطا نخواهیم رفت و هیچ کس نخواهد توانست آرامش زندگیمونو ازمون بگیره... ..... درود بر شما و دل خداییتون... و ... سپاس بابت حضور و نظرات و پیشنهادات ارزشمندتون... موفق باشید...
پاسخ:ممنون


مهتاب
ساعت10:46---28 آذر 1392
به به قالب جدید مبارک.خیلی نازه گلم
پاسخ:مرسی عزیزم.اگه قشنگ نیس بگو زود عوضش میکنم


معراج
ساعت9:58---28 آذر 1392
سلام آبجی

دلم برای نوشته هات تنگ شده بود...

به خدا بس که این سایت اون سایت رفتم و آهنگ های خراطها و فک کنم مازیار فلاحی بوده که گذاشته بودن تو وبشون آدم از اینکه شکست عشقی نخورده، عذاب وجدان میگیره!!!!!خیر سرم امروز تعطیلم.اینم از وضع زندگی...

راستی خیلی قشنگ نوشتی آبجی گلم@} ;-
پاسخ:داداش سلام.عجب حرفی زدی! موافقم.مرسیییی


T
ساعت6:43---28 آذر 1392
اي دوست!!

هركه باران باشد روي چشم همه پنجره ها جادارد!!

وتو چون باراني!!

ازحضورت وپيام زيبايت در وبلاگم ممنونم!
پاسخ:خواهش میکنم معلم مهربون.منم ممنونم از حضورت سبزتون در وبلاگم


خواهری
ساعت0:51---28 آذر 1392
نبار باران...

زمین لایق دست نوازشگر تو نیست...

نبار باران

انسان ها تن پاکت را به چتر ها میسپارند...

نبار باران...
پاسخ:آخی....خیلی قشنگ بود :)


شهاب الدین
ساعت20:33---27 آذر 1392
آسودگی خیــــــــــال!غایت تمام تلاشها و دویدنها و سرگردانی هاوچه زیبا گفتید,تنها و تنها باخداکه باشی و خودت را که تنها دست خودش بسپاری,دیگر خیالت تخت,هرچه پیش آید خوش آید...
پاسخ:وقتی خدا با انسان باشه و آدم حضورشو حس کنه،دیگه تمام سختی ها واسه آدم بی معنیه چون خدا بزرگترین تکیه گاهه.ممنون از حضور سبزتون


مسعود
ساعت15:07---27 آذر 1392
باسلام خدمت محیا خانم گل
ممنون ک بهم سر زدی و نظرتو راجع پستم گفتی
منم ب وبت سر زدم و مطالب اخیرت رو خوندم خیلی زیبا بود
بازم بهم سر بزن
راسی اگه با تبادل لینک هم موافقی منو بلینک و بهم خبر بده تا در اسرع وقت با افتخارلینکت کنم
اهان داش یادم میشد
من تازه اپیدم
وقت کردی ی سر بزن
اگه اومدی نظر یادت نره


ذاکر
ساعت13:25---27 آذر 1392
آبجی خیلی خیلی زیبا بود
پاسخ:لطف داری داداش


ذاکر
ساعت13:25---27 آذر 1392
آبجی خیلی خیلی زیبا بود

احسان
ساعت11:23---27 آذر 1392
اپم بیا

مهتاب
ساعت11:21---27 آذر 1392
روزهای بی تو بودن را با ساعت شنی حساب کردم...

یک کویر گذشت...

مثل همیشه عالی
پاسخ:مرسی گلم :))))


ريحانه
ساعت9:54---27 آذر 1392
عالي بود عزيزم
پاسخ:مرسی عزیزم


بیقرار موعود
ساعت5:54---27 آذر 1392
سلام محیای عزیز

انشالله اربعین کربلا باشید آبجی...

التماس دعا
پاسخ:سلام...ممنونم (الهی آمین) همچنین شما.التماس دعا


مرد همیشه آبی
ساعت1:07---27 آذر 1392
خیلی قشنگ بود

باران
ساعت22:19---26 آذر 1392
خدایا...



آسودگی خیالم را، دلیل با تو بودنم بدان!



عالی بود به خصوص این جمله
پاسخ:ممنونم عزیزم


سحر
ساعت14:44---26 آذر 1392
عالی بود.نمره ی تو: 20
پاسخ:فدات


پروانه
ساعت11:44---26 آذر 1392
مثل همیشه زیبا بود دوست عزیزم
پاسخ:قربونت برم گلم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, ] [ 10:26 ] [ محیا ] [ ]